.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور روحانی برای ثبات قیمت تا پایان سال
معاون بازرسی سازمان حمایت با بیان اینکه بر اساس دستور رئیس‌جمهور هرگونه افزایش قیمت تا پایان سال غیرقانونی است، گفت: در آستانه شب یلدا جلسات متعددی با اتحادیه میوه و تره‌بار و آجیل برگزار شده تا خود بر نحوه عرضه و قیمت‌ها نظارت کنند.
به گزارش شمال نيوز ، مجتبی فراهانی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد برنامه سازمان حمایت در آستانه شب یلدا اظهار داشت: با نزدیک شدن به شب یلدا جلسات متعددی با اتحادیه‌های میوه و تره‌بار از جمله میدان مادر و اتحادیه‌های شهری و آجیل و خشکبار برگزار شد تا کالاهای شب یلدایی به‌میزان نیاز در بازار وجود داشته باشد.

وی با بیان "اتاق اصناف و سازمان صنعت را توجیه کردیم که خود نیز نظارت‌های لازم را در بازار داشته باشند" گفت: از مردم درخواست می‌کنیم که در این روز‌ها هندوانه را که مصرف بالایی دارد، از وانت‌ها و دوره‌گردها خریداری نکنند و بیشتر از واحد‌های صنفی که کیفیت آنها تضمین شده است اقدام به خرید کنند.



معاون بازرسی سازمان حمایت با بیان اینکه وانت‌فروشان و دوره‌گرد‌ها علاوه بر اینکه کالاهای‌شان کیفیت ندارد، گران نیز هست، خاطرنشان کرد: کنترل دست‌فروشان و دوره‌گردها دشوار بوده و باید با هماهنگی پلیس اماکن و راهور باشد، بنابراین مردم سعی کنند از واحد‌های صنفی که امکان نظارت روی آنها وجود دارد، میوه مورد نیاز خود را خریداری کنند.



فراهانی با بیان این‌که با اتحادیه‌ آجیل و خشکبار نیز صحبت شده که در این ایام تخفیف‌هایی را به مردم دهند، ادامه داد: بر اساس دستور رئیس جمهور و رویکرد پیشگیرانه سازمان حمایت، تا پایان سال هرگونه افزایش قیمتی غیرقانونی است و بازرسان سازمان با رویکرد پیشگیرانه بازار را رصد می‌کنند.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدوی جمنانی 27 آذر 1392
چند نکته برای استحضار رئیس جمهور عزیز و وزیران محترم نیرو ، نفت ، مخابرات ، کشور و . . . :
1 – بهای برق بر اساس یک برنامه مدون باید صورت پذیرد اما هر استان و شهری در هر زمان که اراده کنند قیمت ها را بدون توجه به توان مالی مردم افزایش می دهند و چیزی بنام انصاف و مروت در کار برقی ها نیست .
2 – از سال جدید که مصوبه شد که درآمد آب بهای هراستانی در اختیار خودش باشد آقایان تا رسیدن بخشنامه قبض آب را شش ماهه تحویل مردم دادند و انهم با چند برابر قیمت سال گذشته ، بطور مثال ما که در سال گذشته مبلغ زیر 15 هزارتومان پرداخت میکردیم در دوره جدید با شرایط میزان مصرف مشابه ، مبلغ بالای 60 هزارتومان پرداخت کردیم .
3 – خدا میداند مبلغی که بعنوان یارانه دریافت میکنیم به حقیقت نصف هزینه قبوض آب و برق و گاز میباشد البته شرکت گاز از همه بی رحمتر است از سال جدید هم از خجالتی مبالغ بالای گازبهاء ، انرا بصورت ماهیانه میگیرند در واقع افزایش سرسام آوری داشته و در فبوض اخیر هم مواردی مثل عوارض ، بیمه ، ارزش افزوده ، پیک فصل ، هزینه تاکسی تلفنی توزیع کننده برگهای قبض ، متر مکعبی ... تومان توسعه گاز روستایی ( این مبلغ را جهت گاز رسانی به روستاهها ، از شهرنشینها میگیرند) و دهها عناوین دیگر که به فراخور شرایط خوش و ناخوش شرکت فقیر گاز طبیعی از ما میگیرند واقعا با آنکه طرح هدفمندی یارانه ها از اصالت و اهدافی بلندمرتبه برخوردار بوده اما با این مسابقه بین شرکتهای دولتی تامین انرژی و بدتر آن بازار و دلال ها و . . . ، پیشنهاد میکنم برگردیم همان سرجای قبلی که حداقل منتی بر شانه های ما نبود .
4 – اگر قرار است مشکل مالی خود را حل کنید و یا از ورشکستگی خود جلوگیری کنید نباید از اختیار اعطایی ملت اینگونه سوءاستفاده کرده و در روز روشن دست کنید توی جیب مردم و هر چقدر نیاز داشتید حتی همه اش را برداشت کنید البته مخابرات و دارایی و جرایم راهنمایی و رانندگی و شهرداری و فاضلاب و خیلی های دیگر هم به این لیست اضافه فرمایید ، البته یک پیشنهاد خوب هم به دولتمردان دارم شما خوب از میزان دریافت حقوق ما باخبرید و نیک میدانید که این روزها اصلا دخل با خرج ، فرسنگها فاصله دارد و بهتر است همین حقوق ناچیز را بابت دریافت هزینه های عمومی آب و برق و تلفن و گاز و مالیات و بیمه و عوارض و فاضلاب و ارزش افزوده راسا برداشت کرده و این همه وقت و کاغذ و سند و جان آدمیزاد معطل آن نشوند و ما اینطوری راضی تریم ، البته بی رحمی بیمارستانها و برخی پزشکان و قیمت سنگین داروها و بی خاصیتی دفترچه های بیمه سر جای خودش . شاد و سلامت باشید . ضمنا این حرفها صرفا برای شماهاست که باید بین دخل و خرج مردم تعریف درستی بکنید و ارتباطی به نظام و انقلاب و اسلام ندارد که با پاکترین خونها آبیاری شده و ایثار و عزت و سربلندی را برایمان به ارمغان آورد و درجای خودش ، همه اینها را فدای یک لحظه زندگی تحت لوای حکومت اسلامی در ذیل سایه بلند ولایت خواهیم کرد این را یادآور شدم تا بگویم عزیزان با مدیریت خوب میشود زندگی متعادل داشت و چشم ما و فرزندانمان به دست شما دولتمردان است . والسلام . م . م . ج .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.